C E N N I K 2025 r.
| Pokój 1- osobowy śniadanie w cenie | 220,- zł/doba |
| Pokój 2- osobowy śniadanie w cenie | 350,- zł/doba |
| Pokój 4- osobowy śniadanie w cenie | 550,- zł/doba |
| Apartament 2- osobowy śniadanie w cenie | 520,- zł/doba |
| Dostawka ze śniadaniem (dziecko do lat 12) | 90,- zł/doba |
| Dostawka ze śniadaniem dla osoby dorosłej | 110,- zł/doba |
WCZASY z dwoma posiłkami (śniadanie i obiadokolacja)
| 7 dniowe | 1700,- zł/os.* |
| 14 dniowe | 3350,- zł/os.* |
Cena wczasów obejmuje:
- zakwaterowanie
- śniadania
- obiadokolacje
- korzystanie ze sprzętu sportowego
Dzieci do lat 3 – nieodpłatnie.
Dzieci do lat 12 – 20% zniżki
ATRAKCJE dla gości
- sprzęt wodny ( łódki, kajaki) 25,- zł./godz.110 ,-zł/dzień
- rowery wodne 30,- zł/godz., 160 ,-zł/dzień
- piłkarzyki 2,- zł
- kort tenisowy
- boisko do siatkówki, bilard
* Ceny dotyczą pokoi 2-osobowych, dopłata do pokoju 1- osobowego na wczasach 30%
Doba hotelowa od godziny 16.00 do godziny 11.00 dnia następnego. Potwierdzeniem przyjęcia rezerwacji na wczasy jest wpłata 30% zadatku – nr konta: 20833500030116650520000001. Przyjmujemy zwierzęta po wcześniejszym potwierdzeniu koszt 60,-zł/doba
Z A P R A S Z A M Y
PROMOCJE
7-13.06 POKOJE 2 OSOBOWE
POBYT Z 3 POSIŁAMI 210,-ZŁ za 1 osobę w pokoju 2 osobowym
Ograniczenia
– oferta bezzwrotna
– minimalny okres pobytu 2 doby
Rezerwacja wyłącznie telefoniczna 513052902
6-9.06 POKOJE 2 OSOBOWE
POBYT Z 3 POSIŁAMI 210,-ZŁ za 1 osobę w pokoju 2 osobowym
Ograniczenia
– oferta bezzwrotna
– minimalny okres pobytu 2 doby
Rezerwacja wyłącznie telefoniczna 513052902
8-13.06 POKOJE 2/3/4/ 5 OSOBOWE
POBYT Z 3 POSIŁAMI 210,-ZŁ za 1 osobę w pokoju 2 osobowym
wycena pokoi 3/4/5 osobowych indywidualnie
Ograniczenia
– oferta bezzwrotna
– minimalny okres pobytu 2 doby
Rezerwacja wyłącznie telefoniczna 513052902
REGULAMINY
POBYT GOŚCI
1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
2. Doba hotelowa trwa od godziny 16.00 w dniu przyjazdu do godziny 11.00 w dniu wyjazdu.
3. Płatność za pobyt w hotelu uiszczana jest przy meldowaniu
4. Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, ze pokój został wynajęty na jedną dobę.
5. Zatrzymanie pokoju po godzinie 13.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku gdy Gość opuści pokój do godziny 18.00,zostanie naliczona opłata za nie mniej niż za pół doby.
6. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 8.00 w którym upływa termin najmu pokoju.
7. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
8. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, także w czasie wynajmu.
9. Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju w godzinach 7.00–19.00. W przypadku powstania
jakiejkolwiek szkody bądź krzywdy w czasie pobytu w pokoju osoby niezameldowanej, Hotel nie ponosi odpowiedzialności. Pracownicy, dyrekcja bądź inne upoważnione osoby mogą podjąć odpowiednie kroki w celu uniknięcia bądź zwiększenia szkody.
10. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie dotyczącą gości, pracowników hotelu lub innych osób w nim przebywających, albo też w inny sposób zakłócił spokój w hotelu.
11. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
12. W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia, za nieprzestrzeganie zakazu hotel obciąży Gości karą w wysokości 400 PLN.
13. Hotel ma obowiązek zapewnić:
* warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa
* bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu, w tym danych osobowych
* profesjonalną i uprzejmą obsługę
* sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa a w przypadku jego
obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie
* w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.
14. Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
* udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą
* budzenie o wyznaczonej godzinie
* przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa w hotelu (jeżeli hotel godzi się na coś takiego musi mieć odpowiednie mechanizmy ochronne)
* przechowywanie bagażu gości zameldowanych w hotelu
15. Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.
16. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
17. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów. wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
18. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
19. Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w recepcji.
20. Hotel zastrzega sobie prawo kontrolnego wejścia do pokoju, w przypadku gdy od 24 godzin nie można nawiązać kontaktu z Gościem. Do pokoju ma prawo wówczas wejść pracownik służby pięter w obecności drugiej osoby.
21. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00. W godzinach ciszy nocnej osoby korzystające z usług hotelu mają obowiązek zachowywać się tak, aby nie zakłócać spokoju innych gości.
22. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
23. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez gościa. W przypadku braku zgody w tym zakresie, hotel przechowuje te przedmioty przez 3 miesiące.
24. Gość hotelowy ma prawo, za dodatkową opłatą, do zamieszkiwania w pokoju hotelowym ze zwierzęciem.
25. Zabronione jest wprowadzanie na teren obiektu zwierząt mogących stworzyć zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, w szczególności zwierząt jadowitych.
26. Gość ponosi wszelką odpowiedzialność finansową i prawną za szkody wyrządzone przez zwierzę przebywające na terenie Hotelu GOŁUŃ.
27. Właściciele psów i innych zwierząt są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez nich na terenie hotelu jak i w jego otoczeniu.
28. Hotel ma prawo przerwać świadczenie usługi noclegowej, która została już opłacona w przypadku gdy Gość hotelowy zakłóca porządek. Przerwanie pobytu gościa w takim przypadku nie stanowi podstawy do zwrotu należności wpłaconej za pobyt.
29. Hotel może odmówić zameldowania osobom niepełnoletnim.
REGULAMIN
WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU WODNEGO
HOTEL GOŁUŃ
Administratorem oraz zarządzającym jest
PHU A&J JANINA CZEROPSKA
Wypożyczalnia sprzętu wodnego czynna jest w okresie od 01 czerwca do 31 sierpnia
w godzinach od 10.00 do 18.00. W przypadku niekorzystnych warunków pogodowych (burze,
długotrwałe opady, gradobicie, silne wiatry) wypożyczalnia będzie nieczynna.
Wszystkie osoby przebywające na terenie przystani zobowiązane są do przestrzegania
postanowień niniejszego regulaminu, stosowania się do poleceń pracowników HOTELU GOŁUŃ oraz do zachowania wszelkich zasad bezpieczeństwa.
1. Sprzęt wodny mogą wypożyczać:
– osoby, które ukończyły 18 lat i przedłożą pracownikowi wypożyczalni do
wglądu dowód tożsamości ze zdjęciem,
2. Liczba osób korzystających ze sprzętu wodnego powinna by zgodna z liczbą określoną
dla danego sprzętu. W razie wątpliwości liczbę osób określa pracownik wypożyczalni.
3. Sprzęt wodny może być użytkowany wyłącznie:
a) w godzinach otwarcia wypożyczalni tj. od godziny 10.00 do godziny 18.00
(do godziny 18.00 sprzęt powinien być zwrócony, ostatnie wypożyczenie o
godz. 17:00),
b) po dokonaniu przez pracownika wypożyczalni wpisu w dzienniku wydawania
sprzętu wodnego, oraz podpisu wynajmującego, że sprzęt został odebrany sprawny.
c) po wydaniu wypożyczającemu paragonu fiskalnego.
d) minimalny czas wypożyczenia to 1 godzina.
4. Pracownik wypożyczalni może odmówić wypożyczenia sprzętu bez podawania
przyczyn, szczególnie osobom, których stan wskazuje na spożycie alkoholu.
5. Podczas pływania wypożyczający jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo własne oraz
bezpieczeństwo osób zabieranych na wypożyczony sprzęt pływający.
6. Wypożyczający odpowiada materialnie za wypożyczony sprzęt pływający.
7. Podczas pływania wypożyczonym sprzętem pływającym korzystającego uprasza się o
założenie kamizelki asekuracyjnej.
8. Liczbę dodatkowego sprzętu asekuracyjnego każdorazowo ustala pracownik
wypożyczalni
9. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wypożyczonego sprzętu odpowiedzialność
finansowa spoczywa wyłącznie na wypożyczającym. Ewentualne usterki należy
zgłaszać przed opuszczeniem wypożyczalni.
10. Sprzęt zwracany do wypożyczalni powinien być w stanie czystym, nie zniszczonym
i umożliwiającym jego ponowne, natychmiastowe wypożyczenie.
11. Za przetrzymywanie sprzętu będzie naliczana dodatkowa opłata podstawowa za każdą
dodatkową rozpoczętą godzinę.
12. Zwrot sprzętu przed upływem określonego czasu nie daje podstawy do zwrotu części
opłaty.
13. Osobom korzystającym ze sprzętu zabrania się:
a) palenia tytoniu,
b) zabierać na pokład i spożywać alkohol lub innych środków odurzających,
c) zabierać na sprzęt większej liczby osób niż liczba przewidzianych miejsc,
d) opuszczać sprzęt pływający w miejscach niedozwolonych lub niebezpiecznych,
e) skakać do wody ze sprzętu,
f) zakłócać spokój, wznosić okrzyki i wszczynać fałszywe alarmy,
g) przekraczać teren wyznaczony bojami,
h) zaśmiecać i brudzić akwen,
i) odstępować wypożyczony sprzęt osobom trzecim,
j) lekceważyć sygnały wzywania pomocy w granicach widzialności i słyszalności.
14. Korzystający ze sprzętu pływającego obowiązani są:
a) ściśle stosować się do poleceń policji, ratowników wodnych, Straży Ochrony
Przyrody oraz pracowników HOTELU GOŁUŃ,
b) do udzielenia pomocy osobom w wypadkach zagrożenia życia lub zdrowia
z zachowaniem bezpieczeństwa,
c) w przypadku nagłego pogorszenia się pogody lub awarii sprzętu, do powrotu do
przystani lub podpłynięcia do najbliższego brzegu,
d) bezzwłocznego zgłaszania pracownikowi wypożyczalni wszelkich
niebezpieczeństw oraz wypadków.
15. Wypożyczenie sprzętu pływającego następuje po dokonaniu opłaty według cennika i
jest równoznaczne z przyjęciem odpowiedzialności za wypożyczony sprzęt w razie jego
zgubienia, nie zadania w oznaczonym terminie lub uszkodzenia.
16. W razie sporu użytkownika z wypożyczalnią odnośnie stanu zdawanego sprzętu,
HOTEL GOŁUŃ dokona oceny tego sprzętu i orzeczenie to dla użytkownika i wypożyczalni jest
wiążące.
17. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zagubione lub uszkodzone w trakcie korzystania ze sprzętu wodnego.
18. Użytkownik nie może wypożyczonego sprzętu przekazywać do używania innej osobie,
lecz sam ponosi materialną odpowiedzialność za wypożyczony sprzęt.
19. Wypożyczający korzysta ze sprzętu na własną odpowiedzialność, ubezpiecza się we
własnym zakresie.
20. Skargi i wnioski należy składać na adres golun@hotel-golun.com.pl.
REGULAMIN POBYTU ZE ZWIERZĘTAMI W HOTELU GOŁUŃ ROK 2025
- Właściciel zwierzęcia obowiązany jest do uzyskania zgody na pobyt zwierzęcia w Hotelu przy dokonywaniu rezerwacji w Hotelu. Zgodę na pobyt zwierzęcia w hotelu wydaje Dyrekcja Hotelu lub upoważniona przez nią osoba, kierując się bezpieczeństwem i komfortem pozostałych gości Hotelu, warunkami technicznymi Hotelu oraz interesem Hotelu.
- W Hotelu mogą przebywać tylko zwierzęta domowe. Hotel w szczególności ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym: gadów, pajęczaków oraz psów rasy: Amerykański pit bull terier, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa, Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne).
- Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest posiadać aktualną książeczkę szczepień okazać ją na prośbę personelu.
- Zwierzęta powinny być wyprowadzone pod opieką i nadzorem właściciela, bądź osoby upoważnionej, w sposób uniemożliwiający ich ucieczkę, niszczenie mienia Hotelu lub spowodowania zagrożenia dla innych osób i zwierząt na terenie Hotelu. Psy powinny być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt do punktów gastronomicznych, rekreacyjnych.
- Wszystkie szkody w mieniu Hotelu bądź mieniu innych gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez Dyrekcję Hotelu, a ich kosztami będą obciążeni właściciele zwierząt.
- Właściciele psów są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez psy na terenie oraz w otoczeniu hotelu. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem
i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika Hotelu.
- W przypadku gdy pracownicy Hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie Hotelu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, Dyrekcja Hotelu będzie starała się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, Hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z Hotelu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa właściciel zwierzęcia.
- Sprzątanie pokoju, w którym przebywa zwierzę odbywa się wyłącznie podczas obecności właściciela. Prosimy o kontakt z Recepcją w celu ustalenia godzin sprzątania.
- Koszt pobytu zwierzęcia określony jest w cenniku usług hotelowych i wynosi 70 zł/ doba.
- Goście, którzy nie zgłoszą pobytu zwierząt proszeni będą o opuszczenie hotelu jeżeli nie będzie dostępnych pokoi na pobyt ze zwierzętami dodatkowa opłata to koszt pokoju 2 osobowego.
POKOJE DLA GOŚCI ZE ZWIERZĘTAMI :
61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72A,72B
, 73A, 73B, 74A,74B, 75A,75B
